English

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

رعایت حجاب و عفاف، عامل بسیار مهمی در استحکام خانواده و ایجاد امنیت است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: رعایت حجاب و عفاف توسط افراد جامعه، عامل بسیار مهمی در استحکام خانواده و ایجاد امنیت است و این مهم در صورتی محقق می شود که به درستی در بین آحاد جامعه اعم از زن و مرد و دختر و پسر تبیین شود.

رعایت حجاب و عفاف، عامل بسیار مهمی در استحکام خانواده و ایجاد امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد سرسبزترین روز عالم را روز اول ذی الحجه؛ سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) دانست و گفت: نامگذاری این روز فرخنده به عنوان روز ازدواج فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ساده زیستی، تسهیل در امر ازدواج و قناعت ورزی در جامعه است.

کاظمی از ۲۱ تیرماه؛ روز ملی “عفاف وحجاب” به عنوان نماد فرهنگ اسلامی یاد کرد و افزود: این روز یادآور واقعه دردناک به شهادت رسیدن جمع زیادی از مومنین در مسجد گوهرشاد مشهد است و ضرورت دارد در این روز برنامه ها و فعالیت های فرهنگی ویژه ای برای گرامیداشت حوادث تاریخی و ارزش های فرهنگی عفاف و حجاب، تدوین و اجرا شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برازندگی شاخصه ای است که از عفاف متبادر می شود، اظهارداشت: برازندگی جنسیت نمی شناسد و زنان و مردان می توانند عفیف باشند با این وجود حجاب حائلی است که این برازندگی را زیباتر و مستحکم تر می‌سازد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: رعایت حجاب و عفاف در جامعه، عامل بسیار مهمی در استحکام خانواده و ایجاد امنیت است و این مهم در صورتی محقق می شود که به درستی در بین آحاد جامعه اعم از زن و مرد و دختر و پسر تبیین شود.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: همزمان با هفته حجاب و عفاف، حوزه بانوان و خانواده فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی برنامه های متنوعی از قبیل مسابقات اجتماعی و فرهنگی و هنری، دوره های آمورشی و‌‌… را پیش بینی کرده اند که این برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان و کشور بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر