English

پیام تبریک رییس کل دادگستری یزد برای انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه

در پی حکم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به عنوان رییس قوه قضاییه، رییس کل دادگستری یزد پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک رییس کل دادگستری یزد برای انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن تبریک غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای

رئیس محترم قوه قضاییه ( دامت توفیقاته)

سلام علیکم

با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت ریاست قوه قضاییه که همراه با حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)؛ نشان از لیاقت، درایت، مجاهدت، قاطعیت، کارآمدی، توانمندی و وجاهت علمی و فقهی و احاطه و سیطره شما به مسائل کلان قوه قضاییه دارد را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. قدر مسلم این حسن انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری برای خانواده دستگاه قضایی کشور مبارک و فرصت مغتنمی برای جهش تحول و تعالی است.

بدون تردید مجاهدتها و تلاشهای وافر حضرتعالی در عرصه های مختلف اجرایی، قضایی و اطلاعاتی به ویژه حضور موثر در عرصه های مدیریتی کلان قوه قضاییه سرمایه و پشتوانه ای محکم و ذخیره ای ارزشمند برای ریاست قوه قضاییه، متناسب با نیازهای روز نظام اسلامی و شرایط بین المللی کشور با توجه به ضرورت ها و انتظارات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

لذا اینجانب شخصا و به نمایندگی از همه کارکنان خدوم و ساعی قضایی و اداری دادگستری کل استان یزد و مجموعه های وابسته ضمن اعلام آمادگی برای تحقق کامل آرمان های انقلاب اسلامی و پیشبرد برنامه های قوه قضاییه به ویژه اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری و سند تحول قوه قضاییه و سیاستها و تدابیر حکیمانه و عالمانه مستطاب عالی، از درگاه خداوند قادر متعال و در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) برای جنابعالی و همه کارگزاران دلسوز نظام اسلامی و به ویژه رئیس جمهور منتخب در مسوولیت جدید دوام توفیقات روز افزون توام با سلامتی و بهروزی مسالت می نمایم.

با عنایت به نعمت و فرصت خدمت فراهم شده، به عنوان حسن ختام شعری دعاگونه از ولی نعمتمان  حضرت امام رضا ع که همواره  قرائت می نمودند اشاره می کنم:

اذا کنتٓ فی خیرٍ فلاتغْتر به

و لکن قُل اللهم سلّم و تمّم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر