English

درخت آرزوها در انجمن حمایت زندانیان یزد به ثمر نشست

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد گفت: با توجه به فقر معیشتی که در بسیاری از خانواده های زندانیان نیازمند مشاهده شده است و از طرفی چون این خانواده ها فقط در فکر حفظ چارچوب معیشتی هستند، بسیاری از آمال و آرزوهای کودکانه و کوچک فرزندان این خانواده ها بر باد می رود.

درخت آرزوها در انجمن حمایت زندانیان یزد به ثمر نشست

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت زندانیان استان یزد: در پی تاکیدات قوه قضائیه در حوزه پایش و کمک به خانواده های زندانیان نیازمند، در یک اقدام خلاقانه آرزوهای فرزندان مددجویان از طریق خیرین تحقق می یابد.

آرمین کاظمی نژاد مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد در این رابطه توضیح داد: نیاز خانواده های زندانیان فراتر از یک بازدید مقطعی است و با توجه به فقر معیشتی که در بسیاری از خانواده های زندانیان نیازمند مشاهده شده است و از طرفی چون این خانواده ها فقط در فکر حفظ چارچوب معیشتی هستند، بسیاری از آمال و آرزوهای کودکانه و کوچک فرزندان این خانواده ها بر باد می رود.

وی افزود: با همفکری همکاران در انجمن، برای برآورده شدن آرزوهای فرزندان زندانیان نیازمند، درختی به صورت سمبلیک در دفتر این انجمن قرار داده شده است که فرزندان زندانیان آرزوهای خود را روی کاغذی می نویسند و به این درخت آویزان می کنند و خیرینی که برای مساعدت به محل انجمن حمایت زندانیان مراجعه می کنند  به تناسب وسع مالی خود درخواست های نوشته شده بر روی این برگه ها رو خریداری و به فرزندان زندانیان هدیه می کنند.

گفتنی است: تا کنون ۷۵ درخواست و آرزوی فرزندان زندانیان نیازمند که شامل دوچرخه، تبلت، اسباب بازی و...بر روی درخت آرزوها نصب شده است توسط خیرین جامه عمل پوشانیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر