English

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز؛

کاهش ۸۰ درصدی پرونده مسن دادسرای عمومی و انقلاب مهریز

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز گفت: در اجرای سیاست ها و راهبرد های کلان قوه قضاییه در دو سال احیر بیش از 80 درصد پرونده های مسن شعب تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهریز کاهش یافت.

کاهش 80 درصدی پرونده مسن دادسرای عمومی و انقلاب مهریز

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی زارع دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در آیین معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان مهریز، افزود: در حال حاضر تعداد پرونده های مسن دادسرای مهریز کمتر از 10 پرونده می باشد که با رفع مشکلات قانونی و تعیین تکلیف این پرونده ها در دادسرا، تعداد پرونده مسن این دادسرای به صفر نزدیک خواهد رسید.

وی با اشاره به کاهش 10درصدی جمعیت کیفری شهرستان مهریز، اظهار داشت: یکی دیگر از سیاست های قوه قضاییه که بدان در سنوات اخیر همواره تأکید می شد، کاهش جمعیت کیفری بود که در این زمینه نیز این دادسرا کاهش 10درصدی را رقم زد.

وی درخصوص صیانت از حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین در شهرستان مهریز، گفت: بحث گرانی ناگهانی قیمت بنزین، بحث انتخابات و تأیید صلاحیت ها و شیوع ویروس کرونا و همه گیری جهانی این بیماری منحوس از جمله چالش های مورد توجه دادسرا در سنوات اخیر بوده است.

این مقام قضایی افزود: البته امور در این شهرستان در نهایت تعامل و همراهی دنبال می شد و چنانچه توفیقی نیز صورت گرفته است مرهون همین همدلی، همراهی، هماهنگی و تعامل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفع تصرف و بازگشت به کاربری اصلی بیش از 75 هزار متر از اراضی ملی و دولتی در شهرستان مهریز اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز نیازمند همدلی و همراهی دستگاه قضایی با سایر نهاد های متولی بود که به خوبی صورت پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر