English

مدیرکل زندان های یزد در گردهمایی مسئولان روابط عمومی:

انعکاس دقیق رسالت سازمان ها در گرو تقویت زبان رسانه

در گردهمایی مسئولین روابط عمومی زندان های یزد که به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی وارتباطات صورت گرفت بر ضرورت تقویت رسانه تأکید شد.

انعکاس دقیق رسالت سازمان ها در گرو تقویت زبان رسانه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی زندانهای استان یزد: در این گردهمایی یک روزه که در جهت تجلیل از فعالین عرصه ارتباطات ورسانه زندان های یزد در محل کانون اصلاح وتربیت این استان برگزار شد،حسین سبزواری مدیرکل زندان های استان یزد با اشاره به نقش روابط عمومی به عنوان رابط دستگاه وفضای درون جامعه ،انعکاس فعالیتهای سازمان زندانها را بخشی از کار روابط عمومی برشمرد.

وی افزود: امروزه به جهت جلوگیری از بروز برخی از ناهنجاریها در جامعه، زندانبانی باید دغدغه تمام مسئولین وشهروندان باشد واین مهم جز به دست، قلم ،علم روابط عمومی و در راس آن رسانه، امکان پذیر نیست.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر رویکرد سازمان زندانها نسبت به حضور ویژه رسانه در خدمت تحقق اهداف سازمانی اظهار داشت: در گذشته روابط عمومی درزندان شاید زیاد نقش موثر مؤثری نداشته ،ولی در رویکرد جدید سازمان زندانها ، رسالت سازمان باید از طریق رسانه به گوش همه برسد.

سبزواری در ادامه بیان داشت: امروزه رسانه بازوی یک مدیر است و انتظار از روابط عمومی خیلی بیشتر از خبر نویسی و عکاسی است .

مدیرکل زندان های یزد همچنین با اشاره به نقش ابزار وتکنولوژی در ایجاد یک رسانه قوی اظهار داشت: دریک بازه زمانی ابزار ارتباطات ،زبان وکلام بود، ولی با پیشرفت بشر به قلم رسید و امروز به فن آوری پیچیده رسانه ،دیجیتال وشبکه های مجازی تغییر پیدا کرده است.

وی همچنین  از مسئولین روابط عمومی خواست در حالی که چارچوب اداری را رعایت می کنند ،پابه پای مدیر به تمام مسائل مجموعه اشرافیت داشته باشند تا بتواند ضمن انعکاس به موقع فعالیتها ،با خلاقیت ،پیشنهادات راهگشایی را مطرح نمایند.

گفتنی است در این کارگاه یک روزه دو کلاس آموزشی عکاسی خبری و خبرنویسی با حضور اساتید برجسته استان برگزار شد و در پایان با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین زندان های یزد از فعالین عرصه ارتباطات این مجموعه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر