English

آموزش شهروندی در خدمت اطلاع رسانی بیمه روستاییان و عشایر

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: برای آموزش شهروندی و اطلاع رسانی به مردم امکانات تبلیغی و اطلاع رسانی شهری را در اختیار صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان یزد قرار می‌دهیم.

آموزش شهروندی در خدمت اطلاع رسانی بیمه روستاییان و عشایر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: برای آموزش شهروندی و اطلاع رسانی به مردم امکانات تبلیغی و اطلاع رسانی مانند نمایه‌های شهری، فضای مجازی را برای اطلاع رسانی در اختیار صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان یزد قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: یکی از وظایف سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌ها، آموزش حقوق شهروندی و اطلاع رسانی عمومی است و از این جهت که یکی از معضلات و مشکلات مردم، نداشتن اطلاعات لازم در مورد بیمه‌های روستایی و شهری است برای اطلاع رسانی به مردم با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان عشایر استان یزد همکاری می کنیم.

حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان عشایر استان یزد عنوان کرد: در صدد استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و مشاوره به افراد فاقد بیمه و سرپرستان خانوار فاقد بیمه هستیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان عشایر استان یزد با بیان اینکه ۵۱ درصد ضریب پوشش بیمه‌ای این صندوق مربوط به روستاهای استان است، گفت:  تمرکز صندوق بیمه روستایی روی شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و افراد فاقد بیمه در حاشیه شهر یزد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر