English

بازدید فرماندار یزد از طرح‌های نیمه تمام شهر شاهدیه

فرماندار یزد از ایستگاه کلانتری، مسیر جاده سلامتی پیاده روی باغات واکف ابرندآباد، مرمت قلعه و احیای بافت تاریخی بازدید کرد.

بازدید فرماندار یزد از طرح‌های نیمه تمام شهر شاهدیه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در بازدید از طرح‌های نیمه تمام شهر شاهدیه با قدردانی از اقدامات صورت گرفته به اهمیت همراهی مسئولان و پیگیری تکمیل آنها اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم و کمک به توسعه در گرو همکاری و جدیت در انجام امور مختلف و تکمیل طرح‌هاست.

وی با بیان اینکه تاکنون در این منطقه کارهای خوبی در بخش فرهنگی و عمرانی و خدمت به مردم صورت گرفته بر سرعت بخشیدن به آنها تاکید کرد و ادامه داد: سرعت بخشیدن در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی موجب رضایت مردم است و طولانی شدن آنها هزینه‌بر است.

وی با بیان اینکه باید همواره رضایت مردم را مسئولان اجرایی مدنظر قرار دهند بیان کرد: تامین آسایش و ایجاد امکانات مناسب برای شهروندان جزو برنامه‌های محوری دولت است و برای تحقق آن همه باید در کنار هم وظایف را انجام دهند.

سید محمد رستگاری گفت: خدمات رسانی سریع و مناسب به مردم و ایجاد فضای با نشاط برای عموم شهروندان امری ضروری است و فعالیت‌های شهرداری با همکاری دیگران اقدامی ضروری و گام مهم در راستای ارائه خدمات ارزشمند به آحاد جامعه است که باید جدی گرفته شود.

فرماندار یزد از ایستگاه کلانتری، مسیر جاده سلامتی پیاده روی باغات واکف ابرندآباد، مرمت قلعه و احیای بافت تاریخی بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر