English

تشکیل مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان یزد در کانون اصلاح وتربیت یزد

مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان یزد در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید احمدی روشن کانون اصلاح وتربیت یزد با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

تشکیل مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان یزد در کانون اصلاح وتربیت یزد

به گزارشخبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی کانون اصلاح وتربیت یزد؛ مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان یزد با حضور اعضای مجمع با هدف ارائه گزارش عملکرد سال ۹۹ تشکیل شد.

محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب یزد و ریاست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان یزد ضمن تقدیر از اعضای هیئت مدیره و تشکر از خیرین گفت: انجمن در سال ۹۹ در راستای اهداف تعریف شده خصوصا در بحث حمایت از خانواده مددجویان اقدامات بسیار خوبی اجام داده است که از مهمترین آن میتوان به بحث معیشت خانواده ها که نیاز به کمک مالی و معیشتی داشتند، در مرحله کمک های مومنانه با استفاده از منابع درآمدی انجمن و کمک های خیرین و نیکوکاران که در آخرین مرحله توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در اسفند ماه بود اشاره نمود.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان یزد بحث اشتغال خانواده مددجویان و رسیدگی به امور شغلی آن ها را بسیار مهم برشمرد و افزود: درهمین راستا یک کارگاه خیاطی در محوطه باز استخر عدالت با کمک شرکت های فعال در این حوزه احداث گردید و تعدادی از خانواده مددجویان مشغول به فعالیت شدند و همچنین فرصت کار در منزل برای برخی دیگر از خانواده ها فراهم شد.

محمدرضا حدادزاده یکی دیگر از اقدامات انجمن را در سال ۹۹ مدیریت منابع درآمدی و پایدار نمودن منابع درآمدی دانست و خاطر نشان کرد: در این خصوص دستگاه های مسئول و خیرین نقش خوبی را ایفا نمودند که اثرات آن در سال ۱۴۰۰ بسیار نتیجه بخش خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب یزد در پایان از زحمات شهمیر صاحبی مدیر عامل انجمن تقدیر و تشکر کرد  و مدیریت هزینه ها و کاهش هزینه های غیر ضرور و افزایش در آمدهای انجمن را بارزترین  عملکرد وی در دوران خدمت در این مسئولیت مهم برشمرد

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان یزد شاخص ترین فعالیت مدیر عامل انجمن را بازدید از منازل خانواده های مددجویان و دیدار چهره به چهره و رصد نمودن اوضاع زندگی و تصمیم در مورد حل مشکلات آن ها عنوان کرد و از ایشان و دیگر کارکنان انجمن که بعضا به صورت جهادی اقدامات شایسته انجام دادند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است شهمیر صاحبی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان یزد در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد در سال ۹۹ پرداخت و از مسئولین دستگاه ها خواست مثل همیشه یاری رسان خانواده مددجویان باشند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر