English

دعوت دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق به ثبت نام غیر حضوری داوطلبان/ دیدار فرماندار بافق با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق یادآور شد: با توجه به کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داوطلبان مراحل اصلی ثبت نام را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام دهند.

دعوت دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق به ثبت نام غیر حضوری داوطلبان/ دیدار فرماندار بافق با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مصطفی فتاحی دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق چهار روش ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بافق را به شرح ذیل اعلام کرد.
ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی(دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir)  و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب)، ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه(دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir)  و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ و روستا‌ و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب وثبت­ نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام.

فتاحی گفت:  نام نویسی از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰(جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق با تاکید بر اینکه داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند، یادآور شد: با توجه به کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داوطلبان مراحل اصلی ثبت نام را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام دهند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق به اتفاق معاونین خود با حضور در فرمانداری با سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق دیدار و گفتگو کردند.
محمدرضا قاسمزاده در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، پیرامون مسائلی همچون تامین زمین جهت احداث مدارس خیری و برنامه ریزی جهت برگزاری گرامیداشت مقام معلم در شهرستان مطالبی را بیان کرد.
مدیر آموزش و پرورش بافق در پایان از همراهی، مساعدت و حمایت های فرماندار بافق در خصوص راه اندازی موزه فرهنگ و هنر شهرستان، مرمت و بازسازی مدارس بافق در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی