English

کارگروه تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی یزد به مناسبت دهه فجر برگزار شد

کارگروه تشکل های دینی به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد و در این کار گروه مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد بر محور قراردادن دیدگاههای رهبر انقلاب در فعالیت تشکل های دینی تاکید کرد.

کارگروه تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی یزد به مناسبت دهه فجر برگزار شد

سعید صدیقی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، گفت: کارگروه تشکلهای دینی به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد بر گزارشد.

وی افزود: این جلسه با حضور روسای کانون مداحان شهرستانها و رئیس شورای هیئات مذهبی استان و شهرستان یزد در تاریخ 8 بهمن برگزار شد.

وظایف کمیته های دینی بر محوریت دیدگاه های رهبری باشد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ‌دهه فجر، اظهار کرد: علی رغم تلاش دشمنان انقلاب اسلامی و‌توطئه‌هایی که برای جلوگیری از نهادینه شدن آرمان‌های انقلاب انجام می‌دادند و در تلاش بودند که در سال‌های اولیه جلوی راه این حرکت عظیم سنگ اندازی کنند، اما خوشبختانه به لطف خداوند ما شاهد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام نجیمی گفت: محور قرار دادن دیدگاه رهبر انقلاب، امام (ره) و ترویج آثار امام در بین مردم و آگاهی بصیرت نسل جوان و امید آفرینی به مردم به آینده انقلاب و خدمت رسانی به خانواده  های آسیب پذیر یکی از وظایف کمیته های تشکلهای دینی است.

وی در ادامه گفت: این انقلاب میوه شهداء است  و شما باید با ایجاد انگیزه برای مردم تا با تمام ظرفیت به استقبال دهه فجر بروید و آذین بندی در سطح شهر باید به صورت خودش و مردمی انجام پذیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت: رهبر انقلاب در مورد شهید سردار سلیمانی اشاره کردند که فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان ایستاده به‌پای شجره انقلاب است، لذا دهه فجر باید بستری باشد که انسان‌هایی که در دل جریان انقلاب تربیت‌شده‌اند معرفی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر