English

مردم با مشاهده هرگونه حادثه در شبکه آبرسانی با سامانه ارتباط با مشتری ۱۲۲ تماس بگیرند

مدیر امور بهره برداری آب یزد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده ی هرگونه حادثه در شبکه آبرسانی با سامانه ارتباط با مشتری 122 تماس حاصل نمایند.

مردم با مشاهده هرگونه حادثه در شبکه آبرسانی با سامانه ارتباط با مشتری 122 تماس بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شکستگی خط انتقال آب بین مخزن جمع آوری و مخزن غدیر یزد با تلاش 21 ساعته پرسنل واحد بهره برداری آبفای یزد رفع شد.

محمد حسین اسماعیلی مدیر امور بهره برداری آب یزد گفت: خط انتقال آب  600 میلی متری  جی آر پی مخزن غدیر یزد در عمق ۴ متری که به علت نشست زمین دچار شکستگی شده بود، با تلاش مستمر همکاران واحد بهره برداری ترمیم و مجددا در  مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهارداشت: با تمهیدات صورت گرفته در مدت زمان رفع این حادثه، انتقال آب از خط جایگزین مخزن خیرآباد به مخزن غدیر انجام گردید و این امر باعث شد حجم ذخیره مخزن حفظ و هیچ گونه قطعی آب در سطح شهر نداشته باشیم.

 به نقل از روابط عمومی، اسماعیلی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده ی هرگونه حادثه در شبکه آبرسانی با سامانه ارتباط با مشتری 122 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است : مدیر عامل شرکت  ضمن حضور در محل حادثه از نزدیک در جریان مشکل موجود قرار گرفت و بر تسریع عملیات ترمیم خط لوله تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر