English

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد اعلام کرد:

ساخت پروژه مسکونی شهرداری یزد پس از صدور پروانه‌ طی ۴۸ ماه

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد با بیان اینکه کلیه مصوبات قانونی اعم از مصوبه‌ی کمیسیون ماده پنج و مصوبه‌ شورای اسلامی شهر یزد در خصوص پروژه مسکونی 837 واحدی شهرداری یزد اخذ شده است، تاکید کرد: طراحی، مطالعات و طی مراحل قانونی این پروژه بیش از یک سال به طول انجامیده است و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

ساخت پروژه مسکونی شهرداری یزد پس از صدور پروانه‌ طی ۴۸ ماه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد با اشاره به اینکه ارزش این پروژه بالغ بر هزار و 300 میلیارد تومان برآورد می شود، اظهارکرد: سهم شهرداری در این پروژه، تامین زمین و پروانه هست و کلیه‌ هزینه‌های ساخت بر عهده‌ سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران(سهامی‌عام) ساخته می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن است و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد در تشریح این پروژه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هکتار ساخته می‌شود و دارای بیش از شش هزار متر مربع انواع سرانه‌های مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه کلیه مصوبات قانونی اعم از مصوبه‌ی کمیسیون ماده پنج و مصوبه‌ شورای اسلامی شهر یزد در خصوص این پروژه اخذ شده است، تاکید کرد: طراحی، مطالعات و طی مراحل قانونی این پروژه بیش از یک سال به طول انجامیده است و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

شیبانی با بیان اینکه در طراحی این پروژه به اصول معماری ایرانی- اسلامی توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: هدف از تعریف این پروژه تامین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و تامین منابع مالی پایدار برای شهرداری یزد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر