English

اختصاص شعبه اول دادیاری دادسرای اردکان به جرائم مرتبط با امر به معروف

در راستای دستورالعمل دادستانی کل کشور و در جهت حمایت از امران به معروف، شعبه اول دادیاری دادسرای اردکان به جرائم مرتبط اختصاص یافت.

اختصاص شعبه اول دادیاری دادسرای اردکان به جرائم مرتبط با امر به معروف

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهدی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: احیا و پویایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر،  قرار گرفتن آن در جایگاه اصلی و نقش‌آفرینی در شناسایی و رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی است.

وی در دیدار با دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اردکان، قانون حمایت از امربه‌معروف را به‌عنوان پشتوانه بسیار مناسب و قوی برای احیای این فریضه در اجرای دقیق آن دانست و از دبیر ستاد، برگزاری منظم و برنامه محور جلسات با حضور اعضای ستاد و پیگیری مصوبات آن را خواستار شد.

وی ایجاد همگرایی بیشتر بین مجریان امربه‌معروف و ضابطان، را مهم و ضروری برشمرد و گفت: ایجاد هماهنگی و همراهی در انجام امور نقش مؤثری در پیشبر و تحقق اهداف دارد.

این مقام قضایی بر تعیین چشم‌انداز و تعیین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و ابراز داشت: تعیین سرفصل برای تدوین امور و ایجاد معیار در ایجاد هماهنگی و افزایش تأثیر گذاری برنامه های ستاد ضروری است.

شایان ذکر است در راستای دستورالعمل دادستانی کل کشور و در جهت حمایت از امران به معروف، شعبه اول دادیاری دادسرای اردکان به جرائم مرتبط اختصاص یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر