English

تجمیع فرایندهای نظام مهندسی ساختمان یزد در سامانه سینا

کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: دلیل عملیاتی کردن و استفاده از سامانه سینا تجمیع فرایندهای ۵۴ گانه سازمان است که در حال حاضر در سامانه هایی جداگانه ارائه می شود.

تجمیع فرایندهای نظام مهندسی ساختمان یزد در سامانه سینا

به گزارش خبرگزاری موج یزد، زهرا حاجی زاده کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: سامانه‌ سینا فرایند های ۵۴ گانه ارائه شده در ۱۳ سامانه مجزا در نظام مهندسی را به صورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر در اختیار مهندسان قرار می دهد.

حاجی زاده با بیان اینکه سامانه سینا بر مبنای BPMS پایه گذاری شده و باعث یکپارچگی و هماهنگی امور سازمان می شود، اظهار کرد: این سامانه محدود به سطح خاصی از مدیران نمی شود و می توان برای سطوح مختلف مدیریتی داشبوردها و سطح دسترسی های مختلف تعریف کرد.

وی افزود: مدیران سازمان با استفاده از این سامانه می توانند در هر لحظه گزارش های مورد نظر خود از کارهای انجام شده یا در حال انجام را طراحی و مشاهده کنند.

کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان اینکه سامانه سینا در افزایش بهره وری، رضایت کاربران(مهندسان) و سیاست گذاری های آینده تاثیرگذار است، تاکید کرد: دلیل عملیاتی کردن و استفاده از سامانه سینا تجمیع فرایندهای ۵۴ گانه سازمان است که در حال حاضر در سامانه هایی جداگانه ارائه می شود.

حاجی زاده تصریح کرد: پیاده سازی برخی از فرایندها و درخواست های جدید به دلیل تعدد سامانه ها و هزینه های بالا امکان پذیر نبود ولی این سامانه کمک می کند تا فرایندها و درخواست های جدید با صرف زمان کوتاهتری با بیشترین قابلیت فنی پیاده سازی شود.

وی مزیت های دیگر سامانه سینا را زمینه سازی برای شفاف سازی بیشتر در فرایند های خدمات مهندسی و عدم مغایرت اطلاعات بین بخشی در سازمان عنوان کرد.

این کارشناس حوزه انفورماتیک خاطرنشان کرد: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از وب سرویس قابلیت اتصال به ارگان های دیگر از قبیل شهرداری، شرکت گاز ، راه شهرسازی و حتی دیگر سامانه های کاربردی سازمان مانند سامانه نوسا و اتوماسیون اداری را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه