English

در نشست سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده مردم تفت در مجلس مطرح شد؛

تشکیل اتاق فکر برنامه راهبردی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد

توجه بیشتر به آسیب های اجتماعی در استان یزد و کار جهادی و تشکیل اتاق فکر برنامه محور در نشست سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

تشکیل اتاق فکر برنامه راهبردی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان میبد با سید محمد میرمحمدی نماینده تفت و میبد دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست پیرامون مباحثی چون توسعه بخش تعاون جهت ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه بحث و گفتگو شد.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه با سرپرست تعاون، کار و امور اجتماعی؛ گفت: به دلیل مهاجر پذیربودن استان باید در این زمینه ورود جدی داشته باشیم. آسیب های اجتماعی، مشکلات فرهنگی و … که در استان وجود دارد نیاز به کار جهادی در امور اجتماعی دارد.

میرمحمدی نگاه ویژه به امور اجتماعی در استان را حائز اهمیت برشمرد و گفت: به دلیل مهاجر پذیربودن استان باید در این زمینه ورود جدی داشته باشیم. آسیب های اجتماعی، مشکلات فرهنگی و … که در استان وجود دارد نیاز به کار جهادی در امور اجتماعی دارد.

نماینده تفت و میبد اعلام آمادگی کرد در تمامی مسائل یار و یاور این اداره کل باشد.

تشکری نیز ضمن تشکر از حمایت های میرمحمدی نماینده تفت و میبد برخی از مشکلات حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را برشمرد و گفت: بزودی نشست کاری با نماینده تفت ومیبد برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: با استفاده از ظرفیت نخبگانی استان و تشکیل اتاق های فکر برنامه های راهبردی برای این اداره کل تدوین خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر