English

در دیدار معاون دادگستری یزد از خبرگزاری موج یزد مطرح شد؛

رسالت رسانه تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان نظام است

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد در دیدار با نماینده خبرگزاری موج یزد گفت: رسانه باید رسالت اعتماد سازی بین مردم و مسئولان و نظام را به بهترین و صحیح ترین شکل به انجام رساند.

رسالت رسانه تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان نظام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، مجید دهقان بنادکی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد در دیدار با زارع مسئول نمایندگی خبرگزاری موج در استان یزد به مناسبت روز خبرنگار گفت: در صورتی‌که خبرنگاران و رسانه ها مشکلات را به مسئولین به صورت صحیح منتقل کنند و خدمات کارگزاران و مسئولان را هم به صورت کامل و صحیح به مردم برسانند بسیاری از مشکلات رفع شدنی است.

دهقان بنادکی گفت: انعکاس خدمات مسئولان می تواند برای ارتقای سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی به دولت، نظام و مسئولان مهم و موثر باشد؛ رسانه باید رسالت اعتماد سازی بین مردم و مسئولان را انجام دهد و همچنان که شاهد هستیم خبرگزاری موج به خوبی در این زمینه فعال است.

وی در ادامه گفت: از زمان روی کار آمدن آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه با برنامه هایی که ایشان در جهت تحول قوه قضائیه داشتند و خدمت رهبر انقلاب هم ارایه دادند مشخص است که با برنامه آمدند و همین موضوع و اهتمام مدیران در استان ها سرمایه اجتماعی را ارتقا داده است.

وی افزود: رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی را به مراتب نسبت به دوره های قبل قوه قضاییه شاهد هستیم و دادگستری امروز جزو ارگان های پیشتاز کشور در زمینه کسب رضایت مندی است همچنان که استان یزد این رتبه را کسب کرده و این رضایتمندی نشان دهنده اعتماد مردم است.

دهقان بنادکی اظهار داشت: ابتکار جدیدی برای افزایش دسترسی مردم به مسئولان حوزه قضا در استان یزد با هدف حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع انجام شده‌است.

شاخص عمرانی دادگستری یزد در کشور ارتقا می یابد

وی در ادامه گفت: پروژه مجتمع قضایی شهید قندی استان یزد که ۲۰ هزار متر زیربنا برای آن پیش بینی شده در راستای دسترسی بهتر مردم به حوزه قضا و ارتقای شاخص های عمرانی دادگستری استان یزد در حال پیگیری است که در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان یزد ۲۰ میلیارد تومان تصویب شد و رایزنی هایی از طریق مجلس برای اینکه این موضوع دارای ردیف در قانون بودجه شود، انجام شد و موفق هم بود.

دهقان بنادکی افزود: ساخت پروژه های عمرانی قضایی در شهرستان ها هم در حال اجرا اینجا است مانند بهاباد، مهریز و تفت همچنین شهرستان نیر که ساختمان قضایی نداشته و در حال حاضر در حال ساخت و یا کلنگ زنی است که مجموعا می تواند وضعیت زیرساختی دستگاه قضا در استان را در سطح کشور ارتقا دهد.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا به بحث تصرف اراضی ملی ورود کرده و با دانه درشت ها این موضوع برخورد کرده و اعتماد را به مردم برگردانده است.

دهقان بنادکی گفت: روابط عمومی دادگستری یزد برنامه های خوبی در جهت مردمی سازی و اطلاع رسانی فعالیت های دستگاه قضایی استان یزد داشته است و در بسیاری از برنامه های ما مردم به طور مستقیم حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه