English

اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد مورد پیگیری رییس مجمع نمایندگان یزد

ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد، تولید و فروش محصولات روستائیان و گیاهان دارویی مورد پیگیری رییس مجمع نمایندگان یزد قرار گرفت.

اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد مورد پیگیری رییس مجمع نمایندگان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد با حضور محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد یزد و میرمحمدی رییس مجمع نمایندگان تستان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این نشست گزارشی از نذورات عید قربان ارائه و نتیجه مصوباتی که در جلسه پیشین با دکتر میرمحمدی در مورد آنها تصمیم گیری شده بود، را ارائه کرد.

از محورهای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد، تولید و فروش محصولات روستائیان با ضمانت بهداشتی، دوخت و دوز لباس کار برای صنایع استان و بررسی محور کاشت گیاهان دارویی و کم آبخواه بود که در این نشست پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد و طی تماس هایی که نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد با مسئولین استانی برقرار کرد، هر سه موضوع در محور اجرایی شدن قرار گرفت.

مقرر شد پیگیری های لازم از جانب کمیته امداد با مسئولین استانی و صاحبان صنایعی که از انها قول مساعد گرفته شد، صورت گیرد و نتایج جهت پیشبرد این طرح ها به میرمحمدی اعلام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی