English

پیام رییس اتاق اصناف استان یزد به مناسبت روز ملی اصناف

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد بمناسبت روز ملی اصناف صادر شد.

پیام رییس اتاق اصناف استان یزد به مناسبت روز ملی اصناف

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن پیام علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد به شرح ذیل می باشد:

جامعه بزرگ اصناف و بازار متدین استان یزد و اتحادیه های صنفی شهرستان یزد حال که به اول تیرماه روز بزرگداشت اصناف در تقویم جمهوری اسلامی نزدیک می شویم برخود می بالیم که عضو کوچکی از بزرگترین نهاد مدنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

نهادی که توسط خود مردم بصورت مستقل اداره و نقش موثری در تنظیم بازار و تامین کلیه اقلام مورد نیاز ارتزاق عموم جامعه را دارد.

حال که با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه و اقتصاد ایران و جهان، کسبه متدین و انقلابی ایران اسلامی در مشکلات عدیده بسر می برند، بسی جای خرسندی و خشنودی است که در مناسبتهای جمهوری اسلامی ایران روزی را تحت عنوان بزرگداشت این قشر زحمت کش و بدون ادعا در نظر گرفته اند.

همانطور که اصناف و بازاریان در ابتدای انقلاب اولین گروهی بودند که به پیام امام(ره) لبیک گفتند و رزمندگان غیور مرد ایران را در خط مقدم جنگ حق علیه باطل تنها نگذاشتند اکنون بعد از گذشت بیش از 40 سال از آن لبیک جاویدانه، بازریان  و اصناف کماکان در حمایت از این انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خط مقدم جنگ اقتصادی حضور دارند.

اینجانب با گرامیداشت سال جهش تولید و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام اصناف و بازار ، فرا رسیدن روز ملی اصناف را به همه تلاشگران عرضه اقتصادی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال موفقیت و سربلندی خانواده بزرگ اصناف و بازار استان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

به امید شکوفائی اقتصاد کشور عزیزمان.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر