English

توانمندسازی شاعران آئینی، مداحان و روحانیت اولویت تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات یزد گفت: بیشترین وقت خود را در حوزه آموزش و توانمندسازی شاعران آئینی، مداحان، هیئت‌های مذهبی و روحانیت متمرکز کرده‌ایم.

توانمندسازی شاعران آئینی، مداحان و روحانیت اولویت تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات یزد با اشاره به اثرگذاری هیئات مذهبی، مداحان، شعرای آیینی و روحانیت در جامعه گفت: آماده نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها هستیم.

وی افزود: به جایگاه تبلیغات اسلامی در حوزه‌های مختلف آگاه هستیم و آمادگی داریم همانگونه که یزد در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشت و درمان سایر استان‌های کشور است در حوزه فرهنگی معین سایر بخش‌ها باشیم.

نجیمی بیان کرد: یزد در مرکز ایران جایگاه بزرگی در عرصه‌های مختلف دارد و در طول تاریخ تشیع علمای بزرگ و اثرگذار بسیاری پرورش داده و اکنون نیز تلاش ما این است که بتوانیم منشأ اثر در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی از شاعران آئینی، مداحان، هیئت‌های مذهبی و روحانیت به عنوان چهار قشر اثرگذار فعال در تبلیغات اسلامی یاد کرد و گفت: بیشترین وقت خود را در حوزه آموزش و توانمندسازی این اقشار متمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم از حضور پررنگ آنها در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی بهره‌مند شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر