English

اولین شورای حل اختلاف اصناف مرکز استان یزد افتتاح شد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در مراسم افتتاح اولین شورای حل اختلاف اصناف مرکز استان یزد، گفت: بسیاری از فعالیت‌هایی که در اتاق اصناف یزد صورت گرفته بعدا در کشور به عنوان الگو استفاده و در همه کشور اجرا شده که یکی از آنها تشکیل مرکز نیکوکاری اصناف است.

اولین شورای حل اختلاف اصناف مرکز استان یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد از افتتاح اولین شورای حل اختلاف اصناف یزد با حضور محمدرضا علمدار یزدی مدیر کل صنعت معدن تجارت استان یزد، دهشیری رییس دادگستری استان یزد خبر داد و کاهش حجم پرونده‌های دادگستری مربوط به صنوف را هدف این کار عنوان کرد.

حسنی در این مراسم گفت: بسیاری از فعالیت‌هایی که در اتاق اصناف یزد صورت گرفته بعدا در کشور به عنوان الگو استفاده و در همه کشور اجرا شده که یکی از آنها تشکیل مرکز نیکوکاری اصناف است.

علیرضا حسنی ادامه داد: بازاریان یزدی در همه فعالیت‌های خیرخواهانه پیشقدم هستند و از زلزله کرمانشاه و سیل لرستان و بحران کرونا یاری رسان مردم بوده و هستند.

وی افزود: اصناف ما همواره به دیگران کمک می‌کردند اما بحران کرونا باعث شد بخشی از اصناف نیازمند شده و خود نیاز به کمک داشته باشند و از دولت تقاضا داریم تا پشتیبانی این بازاریان را داشته باشد.

حسنی گفت: متاسفانه در بخش حمایت‌هایی که از متضرر شدگان بحران کرونا صورت می‌گیرد و از هزار صنف و رسته‌ای که در اصناف وجود دارد فقط ۱۳ صنف و رسته مورد حمایت دولت قرار گرفت و بقیه را دولت ندید و خواشنمندیم دولتمردان عینک خود را عوض کنند و همه را یکسان ببینند و همه اصناف نیازمند کمک را یاری رسان  باشند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد ادامه داد: با کمک مسئولان استان و بازاریان و اصناف درخواست‌هایی را جهت این مورد به مرکزنشینان ارسال کردیم اما متاسفانه در تهران گوش شنوایی نبود و در بسته‌های حمایتی اصناف فقط همان ۱۳ رسته دیده شده که از این تعداد چهار رسته آن جزو اصناف نیست و از مسوولان درخواست داریم اگر قرار است کمکی صورت گیرد باید به همه صنوف کمک شود و فقط صنفی خاص نباشد.

وی ابراز داشت: البته ما از خیرین صنفی کمک می‌گیریم و خودمان فریادرس اصناف ضرر دیده هستیم اما از مسئولان درخواست داریم در این زمینه یاری رسان اصناف باشند.

در پایان سیدحسن ضیایی به عنوان رئیس شورای حل اختلاف اصناف مرکز استان یزد، سیدرضا دهقان، مجتبی ذوالفقاری بعنوان عضو اصلی و حامد میرمحمدی بعنوان دبیر شورای حل اختلاف اصناف مرکز استان یزد معرفی و دفتر این شورا با حضور مسئولان افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر