English

دبیر علمی همایش معماری فضاهای دانشگاهی؛

بهبود کیفی آموزش‌های دانشگاهی در گروی فضاهای آموزشی است

دبیر علمی همایش معماری فضاهای دانشگاهی گفت: این گردهمایی در راستای بهبود کیفی آموزش‌های دانشگاهی و نظر به تاثیر فضاهای آموزشی بر این مهم به مقوله معماری فضاهای دانشگاهی پرداخته است.

بهبود کیفی آموزش‌های دانشگاهی در گروی فضاهای آموزشی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا نقصان محمدی دبیر علمی همایش معماری فضاهای دانشگاهی در دانشگاه یزد در مراسم افتتاحیه با اشاره به ارسال ۷۵ مقاله به دبیرخانه گفت: به مدت ۲ روز ۱۵ مقاله برگزیده به صورت سخنرانی و ۲۵ مقاله به شکل پوستر ارائه خواهد شد.

وی گفت: چکیده تمام مقالات همایش به همراه سخنرانی‌ها و محتوای پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی در قالب کتابچه‌ای منتشر و به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

وی اظهارداشت: این گردهمایی در راستای بهبود کیفی آموزش‌های دانشگاهی و نظر به تاثیر فضاهای آموزشی بر این مهم به مقوله معماری فضاهای دانشگاهی پرداخته است.

محورهای اصلی همایش شامل مبانی برنامه ریزی و استاندارهای فضاهای آموزش عالی و تحقیقاتی و فناوری،مرور تجربه ، نقد و بررسی فضاهای دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری ایران و جهان، مرمت، نگهداری و تعمیر فضاهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی است.

همچنین دیگر محورهای این گردهمایی روش‌های بهینه ساخت و ساز در فضاهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی، فضاهای فاخر در دانشگاه‌های امروز ایران،کیفیت و هویت فضاهای دانشگاهی و فناوری و فضاهای دانشگاهی در بناها و بافت‌های تاریخی عنوان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر