English

مدیرعامل شرکت کارخانجات شهید قندی یزد عنوان کرد؛

تولید کابل زیردریایی با فیبر نوری برای نخستین بار در ایران

مدیرعامل شرکت کارخانجات شهید قندی یزد گفت: تولید کابل‌های زیردریایی با فیبر نوری برای نخستین بار در ایران در این واحد در حال تولید است.

تولید کابل زیردریایی با فیبر نوری برای نخستین بار در ایران

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حمیدرضا قدری مدیرعامل شرکت کارخانجات شهید قندی یزد در نشست خبری گفت: تولید کابل‌های زیردریایی با فیبر نوری برای نخستین بار در ایران در این واحد در حال تولید است، همچنین تولید کابل های او.پی.جی.دبلیو در دستور کار این شرکت قرار دارد؛ در ایران برخی شرکت‌ها محدود تولید می کنند که در حوزه برق بسیار کاربرد دارد.

قدری اضافه کرد: کاربرد این کابل ها بر روی لوله های نفت، زیر پل ها و موارد دیگر است که خیلی از کشورهای دنیا از آن استفاده می کنند و هنوز در کشور ما کاربردی ندارد.

وی گفت: فروش سالانه محصولات این واحد تولیدی را ۵۰۰ میلیارد تومان است و با سرمایه گذاری جدید این رقم به یکهزار میلیارد تومان می رسد اما اکنون با مشکل نقدینگی روبرو هستیم.

قدری با بیان اینکه این شرکت در زمینه سرمایه در گردش، معطل مانده و بانک‌ها آنچنان که باید در این زمینه همراهی نمی‌کنند  افزود: اشتغال خوبی در این کارخانه ایجاد شده و فعالیت به صورت شبانه روزی ادامه دارد اما نکته اساسی اینجاست که سرمایه در گردش باید به وقت خودش تامین شود که علارغم تلاش های صورت گرفته هنوز در این زمینه موفق نشدیم. 

وی با اشاره به بومی سازی تکنولوژی در این واحد تولیدی گفت: این شرکت برای تولید کابل های حس‌گر با همکاری دانشگاه تهران اقدام نموده که تا آخر سال به بهره برداری می‌رسد و با تولید آن ایران در زمینه این تکنولوژی جزو ۱۰ کشور دنیا قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر