English

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد؛

خنثی کردن تهدید نرم دشمنان با تقویت بنیان دینی دانش‌آموزان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: تقویت بنیان‌های دینی دانش‌آموزان توسط این تشکل با همکاری مربیان و معلمان در مدارس نقش مهمی در خنثی کردن تهدید نرم دشمنان انقلاب‌اسلامی دارد.

خنثی کردن تهدید نرم دشمنان با تقویت بنیان دینی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: نخبه‌پروری، تقویت بنیان دینی، ترویج ارزش‌های انقلابی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین دانش‌آموزان در مدارس جزو رسالت‌های اصلی این تشکل است.

تاریخی در جمع دانش‌آموزان مدرسه دخترانه نمونه حضرت فاطمه‌الزهرا (س) یزد افزود: ایجاد زمینه برای تعالی ظرفیت‌های مختلف نسل جوان بر اساس آموزه‌های دینی و معرفتی محور فعالیت این تشکل است.

وی ادامه داد: توسل و تمسک به دین و معارف الهی و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های والای نظام به خصوص منویات مقام معظم رهبری همواره نقشه راه اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس است.

این مسئول اظهار داشت: تقویت بنیان‌های دینی دانش‌آموزان توسط این تشکل با همکاری مربیان و معلمان در مدارس  نقش مهمی در خنثی کردن تهدید نرم دشمنان انقلاب‌اسلامی دارد.

تاریخی تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معرفتی در بین دانش‌آموزان با همکاری و حضور آنها و توجه به توصیه‌های رهبری فرزانه در گام دوم انقلاب باید محور فعالیت جدی مسوولان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر