English

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد؛

جاده های یزد شاهراه موثر در ارتباط استان های کشور است

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد.

جاده های یزد شاهراه موثر در ارتباط استان های کشور است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدعلی کارآموز معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طرح یاری‌گران زندگی دانش آموزان برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در این استان یزد آغاز شده و ادامه دارد.

وی افزود: در جریان این طرح ۲۰ درصد از دانش آموزان شهرستان یزد و تمام دانش آموزان شهرستان بهاباد زیر پوشش طرح  قرار گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح توسط مدرسان و مربیان آموزش و پرورش نسبت به ارائه آموزش‌های لازم در خصوص مضرات مواد مخدر و پیشگیری آموزش ارائه می شود.

کارآموز گفت:  از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر ۲۵ تن انواع موادمخدر در استان یزد کشف شد که گزارشی از تعداد دستگیرشدگان و خودروهای توقیف شده در اختیار رسانه ها گذاشته نشد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه