English

۲۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور در بخش بیابان یزد مصوب شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری در بخش بیابان و اجرای طرح کاداستر اراضی استان یزد مصوب شد.

۲۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور در بخش بیابان یزد مصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در جمع خبرنگاران افزود: ۱۲ هزار اصله نهال در سطح ۱۲۰ هکتار از گونه های بنه و بادام کوهی در حوزه جنگل در شهرستان خاتم و همچنین ۷۵ هزار اصله گونه طاق در سطح ۵۰۰ هزار هکتار در بخش بیابان در بافق  غرس می شود.

آخوندی ادامه داد: تمام مقدمات برای کاشت آنها آماده سازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت جنگل‌کاری تصریح کرد:تغییر اقلیم تقریبا همه دنیا را درگیر کرده و کشت درختان و فضای سبز یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی عملیات بیولوژیک درسطح ۱۴ هکتار در شهرستان‌های میبد و بافق و بذرکاری در سطح ۵۸۰ هکتار در اشکذر، میبد، اردکان، تفت، بهاباد و یزد را از دیگر برنامه های در دستور کار این اداره کل بیان کرد. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری در بخش بیابان و اجرای طرح  کاداستر اراضی استان مصوب شد.

وی افزود: از این میزان ۵۰ میلیارد ریال  بخش کاداستر اراضی در سال ۹۹ و ۵۰ میلیارد ریال هم به بخش بیابان در سال ۹۸ در نظر گرفته شد. 

آخوندی تصریح کرد: همچنین از مبلغ یاد شده ۲۵۰ میلیارد ریال به بخش بیابان در سال ۹۹ مصوب شد. 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این امسال ۳۵۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به بخش بیابان و آبخیزداری اختصاص یافت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر