English

اعتیاد و مواد مخدر ابزار جنگ دشمن با کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد گفت: اعتیاد و مواد مخدر ابزار جنگ نرم است که دشمنان با استفاده از آن امنیت ملی کشور را تهدید می کنند.

اعتیاد و مواد مخدر ابزار جنگ دشمن با کشور است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا ابوالحسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد در شورای مبارزه با مواد مخدر میبد افزود: امروزه اعتیاد و مواد مخدر ابزار جنگ نرم است که دشمنان با استفاده از آن امنیت ملی کشورها به خصوص جامعه ما ایران و به ویژه قشر جوان را مورد تهدید قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: اعتیاد یک بیماری اجتماعی شامل سه حوزه  درمان، مبارزه و پیشگیری است و لازم است در هر سطح آن برنامه‌ریزی شود.

ابوالحسنی اظهار داشت: اعتیاد یکی از پنج آسیب اجتماعی کشور محسوب می‌شود و به خاطر حاد بودن، منشا آسیب‌های دیگری است و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی به نقش شورای اسلامی شهر در این ارتباط اشاره کرد  و گفت: شورا لازم است شهرداری را مکلف به ارائه‌ برنامه در این حوزه به شورا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد یادآور شد: فرمانداری از اجرای طرح‌ها  با هدف مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد حمایت می‌کند با توجه به این اینکه میبد شهری کارگری و تحت تاثیر آسیب اعتیاد به علت سختی کار و مسائل و مشکلات اقتصادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر