English

شهردار میبد؛

خیابان های میبد اصلاح و زیبا سازی می شوند

شهردار میبد گفت: خیابان های میبد تعریض می شوند و مردم باید دراین زمینه همکاری کنند.

خیابان های میبد اصلاح و زیبا سازی می شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا نقوی شهردار میبد نیز گفت: در راستای ولایتمداری و شهیدپروری مردم شهر میبد، نسبت به گلنگ زنی از سه المان جدید برای میادین امام حسین(ع) فیروزآباد، میدان بعثت شهیدیه و میدان فاطمیه ده‌آباد اقدام کرده ایم.

وی با اشاره به اهمیت مسائل ترافیکی شهرستان بیان داشت: برای آغاز فاز یک پروژه های عمرانی و زیباسازی شهر میبد، ایجاد ۲۰ سرعت‌کاه و پیاده‌راه را داشته ایم که اکثر آنها در مقابل مدارس و جهت حفظ سلامت دانش آموزان درست می شوند.

نقوی تاکید کرد: جهت کم کردن بار ترافیکی اطرف میادین نیز نسبت به ساخت سرعت‌کاه اقدام کرده ایم و طرح ایجاد میدان سه راه هفت تیر نیز به زودی به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به بودجه سه میلیارد و ششصد میلیون ریالی برای المان های جدید میبد، ادامه داد: از دیگر پروژه های مورد نظر، تعریض خیابان آیت الله خامنه ای در شاه جهان آباد و آسفالت و رفوژ میانی این خیابان می باشد که برای آزادسازی‎های آن نیز بالغ بر ۱۳ میلیارد ریاد هزینه شده است.

شهردار میبد با اشاره به سختی آزادسازی برخی از پلاک های این خیابان، گفت: متاسفانه در برخی از موارد به خاطر حفظ جان مردم مجبوریم ورود قانونی و ارجاع به دادستانی را داشته باشیم و اگر مردم در این موارد کمک کنند، رفع مشکلات ترافیکی بهتر میسر خواهد شد.

علیرضا نقوی در انتها گفت: از تمامی ادارات و ارگان ها و همچنین مردم عزیز درخواست می کنم که روال قانونی کارها را جدی بگیرند و نسبت به حد و حدود قانون حساسیت بیشتری به خرج دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر