English

کمبود نیروی انسانی نقطه ضعف ورزش مهریز است

رییس ورزش و جوانان مهریز گفت: کمبود نیروی انسانی و فضای اداری از نقاط ضعف ورزش مهریز است.

کمبود نیروی انسانی نقطه ضعف ورزش مهریز است

علیرضا محمدی رییس ورزش و جوانان مهریز در آیین قدردانی از زحمات بی شائبه اهالی رسانه در حوزه ورزش، گفت: این رسانه‌های ورزشی هستند که با پوشش اخبار این اداره سهم زیادی در موفقیت‌های جامعه ورزش مهریز دارند.

وی ادامه داد: علیرغم تمام کاستی‌های موجود در ورزش به دنبال رسیدن به نقطه مطلوب هستیم و این امر تنها با کمک خبرنگاران ورزشی این شهرستان میسر است.

محمدی تصریح کرد: خبرنگاران ورزشی جزیی از جامعه بزرگ ورزش مهریز هستند که با تحلیل ها و نقدهای منصفانه خود مسیر موفقیت را برای ورزش شهرستان هموار می کنند.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه راهبردی ورزش شهرستان عنوان کرد: تشکیل کمیته ورزشی نویسان می تواند زمینه رایزنی و چاره اندیشی بین اهالی رسانه و خانواده بزرگ ورزش شهرستان  را فراهم آورده و مسائل را درون خانوادگی حل کند.

محمدی گفت: شهرستان مهریز دارای پتانسیل ‎ های بالای ورزشی در رشته‌های مختلف، موقعیت اقلیمی مناسب و زیرساخت‌های گردشگری بسیار خوبی است به طوری که می‌تواند  میزبان اردوهای تیم ‎ های ملی باشد همانطور که میزبان تیم ملی فوتوالی ایران نیز بودیم.

وی به فرصت‌ها ،نقاط ضعف و تهدیدهای ورزش مهریز نیز اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی و فضای اداری از نقاط ضعف و در بحث فرصت‌ها از حمایت مسوولین ارشد شهرستان از ورزش مهریز برخوردار هستیم.

وی با اشاره به انتظار ورزش مهریز از حمایت بیشتر نماینده مردم در مجلس، محدودیت ورزش بانوان در مهریز را یادآور شد و ادامه داد: سرانه ورزشی در مهریز به ازای هر نفر 97 سانتی‌متر مربع است که با استانداردها فاصله زیادی ندارد.

وی با اشاره به تحقق تاسیس ۱۳ باشگاه ورزشی و دو سمن جوانان در برنامه عملیاتی سالیانه‌ی شهرستان، ابراز کرد: در شهرستان مهریز ۹ خانه ورزش روستایی تجهیز شده و ۷ روستای دیگر نیز در پایان سال به خانه ورزش روستایی مجهز خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر