English

۱۰وقف جدید در سال ۹۸ در استان یزد ثبت شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد از ثبت ۱۰ مورد وقف جدید در سال جاری خبر داد.

10وقف جدید در سال 98 در استان یزد ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد به مناسبت دهه امامت و ولایت( عید قربان تا عید غدیر) برنامه‌های این ایام را سخنرانی مذهبی، مداحی و پرده خوانی غدیر ذکر کرد و از پیاده روی غدیر در هفت بقعه و امامزاده ، اجرای سرود، نمایش عروسکی و طنز، اجرای ویژه برنامه کودکان و نوجوانان در ۱۰ امامزاده خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به ذبح دام در عید قربان یادآور شد: در  اجرای نیات واقفان خیر اندیش با خرید ۱۴ راس گوسفند، گوشت آن بین فقرا، سادات و خانواده‌های نیازمند توزیع شد .

زارع زاده با اشاره به طرح ضیافت کریمانه در شهرستان یزد اظهار داشت: در تفاهم‌ با کمیته امداد امام خمینی یزد و در اجرای نیات موقوفه محمد بن علی علیشاه میبدی ۴۰۰ بسته اطعام بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد و همزمان با اجرای طرح برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی از قبیل کلاس‌های خانواده، مشاوره، مسابقات فرهنگی و ... برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد از ثبت ۱۰ مورد وقف جدید در سال جاری خبر داد و گفت: از مردم درخواست داریم متناسب با نیازهای روز جامعه از جمله علم و فناوری، ازدواج، تحصیل و.... نسبت به انجام وقف‌های جدید اقدام کنند چرا که سنت حسنه وقف از قدیم الایام در بین مردم رواج داشته و معضلات اجتماع را می‌توان با وقف حل کرد.

همچنین حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: در بحث اطعام غدیر و از محل موقوفات پنج هزار و ۵۰۰ بسته غذایی آماده است که چهار هزار بسته از محل موقوفات و بقیه توسط خادمیاران رضوی در چهار منطقه محروم و کمتر توسعه یافته شهر یزد و در بین ۲ هزار خانوار همزمان با روز عید غدیر توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر