English

شهردار یزد تاکید کرد؛

ضرورت فضا سازی شهری در ایام عید غدیر

شهردار یزد گفت: ضرورت فضا سازی شهری در ایام عید غدیر احساس می شود و باید جایگاه غدیر در اسلام بیشتر تبیین شود.

ضرورت فضا سازی شهری در ایام عید غدیر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد در همایش مبشران غدیر استان یزد با اشاره به اینکه ستاد مبشران غدیر در مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی شهرداری یزد فعالیت می‌کند، از تلاش‌های این سازمان برای توسعه فعالیت‌های ستاد مبشران غدیر قدردانی کرد.

وی از عید غدیر به عنوان یکی از مهمترین اعیاد شیعیان و مسلمین جهان یاد کرد و افزود: یزد اکنون تنها شهر شیعه ثبت شده جهانی است بنابراین باید تلاش کنیم برنامه‌هایی در این شهر جهانی اجرا شود که در شأن واقعه غدیر باشد.

عزیزی با تاکید بر لزوم حمایت از ستاد مبشران غدیر در راستای تبیین جایگاه غدیر در اسلام بیان کرد: همگان باید تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند تا برنامه‌های غدیر باشکوه و به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی افزود: یزد در این ایام باید رنگ غدیر به خود گیرد و ستاد مبشران غدیر باید با همراهی مردم و مسئولان تمام تلاش خود را در راستای پاسداشت و معرفی غدیر به کار ‌گیرد.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: در معرفی واقعه غدیر نباید تنها به اجرای برخی برنامه‌ها بسنده کرد بلکه باید محتوایی در این برنامه‌ها وجود داشته باشد که بتواند به احیای واقعه غدیر و معرفی این واقعه بزرگ کمک کند.

وی عنوان کرد: باید به نحوی عمل کنیم که پس از پایان عید غدیر، احساس کنیم وظایف خود را به درستی انجام داده ایم و در مسیر شناخت بهتر غدیر قدم برداشته ایم.

عزیزی همچنین بر ضرورت فضا سازی شهری در ایام عید غدیر نیز تاکید کرد و افزود: شهر جهانی یزد باید سرشار از عطر و بوی غدیر باشد و همه مردم باید در برگزاری برنامه‌های این عید مهم مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر