English

بررسی مشکلات استان یزد با حضور معاون اول رییس جمهور

مشکلات کلان استان یزد و شهرستان های آن در دیدار استاندار یزد و نمایندگان استان یزد با معاون اول رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات استان یزد با حضور معاون اول رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در  نشست استاندار یزد و نمایندگان استان یزد که در دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، جواد هروی، مدیرکل معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، معاونین معاون اول رئیس جمهور، مجمع نمایندگان استان یزد و طالبی استاندار یزد حضور داشتند و مسائل و مشکلات کلان استان یزد و شهرستان های آن مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با مدیریت کمال دهقانی رئیس مجمع نمایندگان استان یزد برگزار شد، نمایندگان مردم در استان هر یک به طرح مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود پرداختند و همچنین استاندار یزد مسائل کلان استان را در ۱۲ محور ارائه کرد.

مسائل مرتبط با آب، راه آهن، آزادراه نطنز  به سیرجان، مشکلات بخش خصوصی در زمینه صنعت و مشکلات معادن و صنایع معدنی از جمله محورهایی بود که به آنها پرداختند.

کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، در این نشست با طرح مشکلات شهرستان های تفت و میبد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی روستایی و ۲۰ میلیارد تومان جهت توسعه راه های روستایی از جمله راه ده بالا و طزرجان برای شهرستان تفت و همچنین ۲۰ میلیارد تومان جهت رفع مشکلات آب بخش بفروئیه و ۲۰ میلیارد تومان برای متمرکز کردن چاه های آب آشامیدنی با آب انتقالی در شهرستان میبد در خواست کرد و دستور مساعد معاون اول رئیس جمهور را گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر