English

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی یزد؛

بیش از ۳ هزار نفر در یزد مقرری بیکاری می گیرند

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی یزد گفت: تعداد مقرری بگیران بیکاری استان یزد سه هزار و ۹۰۰ نفر است که این تعداد با افراد زیر پوشش ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر می‌باشند.

بیش از 3 هزار نفر در یزد مقرری بیکاری می گیرند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد تشکری بافقی معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی یزد هم در این نشست افراد جمعیت تحت پوشش استان یزد را ۷۳۹ هزار نفر اعلام کرد که از این تعداد ۲۷۲ هزار نفر بیمه شده اصلی، ۶۴ هزار نفر مستمری بگیر اصلی هستند که با احتساب افراد تبعی ۷۷ درصد جمعیت استان از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وی تعداد مقرری بگیران بیکاری استان یزد را سه هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد با افراد زیر پوشش ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر می‌باشند.

وی هزینه علی الحساب این اداره کل در ۲ ماهه امسال را ۲۶۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان بیان کرد و افزود: این رقم شامل تعهدات کوتاه مدت، بلندمدت و بیمه بیکاری است.

وی خاطر نشان کرد: روزانه در بخش تعهدات کوتاه، بلندمدت و بیمه بیکاری در یزد به ترتیب ۱۰۵ میلیون تومان، سه میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان و ۱۲۴ میلیون تومان هزینه می‌شود و در مجموع چهار میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان روزانه در این سه بخش هزینه می‌شود.

تشکری بافقی مطالبات از کارفرمایان استان یزد را ۳۲۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: همچنین ۲۴ هزار و ۹۰۰ کارگاه فعال، ۱۲ هزار و ۴۰۰ کارگاه نیمه فعال و ۳۴ هزار کارگاه راکد است.

سازمان تأمین اجتماعی استان یزد یک بیمارستان و ۱۳ درمانگاه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر