English

رییس نظام پزشکی استان یزد خبر داد:

برگزاری جشنواره هنری برای پزشکان در یزد

رییس نظام پزشکی استان یزد گفت: جشنواره فرهنگی هنری جامعه پزشکی استان یزد به مناسبت روز پزشک در یزد برگزار می شود.

برگزاری جشنواره هنری برای پزشکان در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد حائریان رییس نظام پزشکی استان یزد افزود: جشنواره فرهنگی هنری جامعه پزشکی استان یزد به مناسبت روز پزشک عصر پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه جاری در محل سالن هلال احمر قاسم آباد یزد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان تا ۱۵ مرداد ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند افزود: در این جشنواره از هنرمندان جامعه دانشگاهی علوم پزشکی یزد اعم از پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان که در حوزه های شعر، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، خطاطی، داستان نویسی، موسیقی، نویسندگی و غیره فعال هستند دعوت می شود تا آثار خود را تا مهلت معین به دبیرخانه ارسال کنند.

دکتر حائریان خاطرنشان کرد: در این جشنواره از هنرمندان به نام و پیشکسوت یزدی در رشته های فوق و همچنین جامعه پزشکی هنرمند یزدی که ساکن یزد نیستند نیز دعوت می شود.

رئیس نخستین جشنواره فرهنگی هنری جامعه پزشکی استان یزد از برپایی نمایشگاه آثار شرکت کنندگان و محفل شعرخوانی و قصه گویی در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: ضمن به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان پزشکان در سالن مجاور جشنواره، محفل های شعرخوانی، قصه گویی، خطاطی و نقاشی نیز زینت بخش این جشنواره می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر