English

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد؛

قبوض کاغذی از ابتدای مهر ماه در کل استان یزد حذف می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد گفت: از اول مرداد ماه در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و بهاباد و همچنین از ابتدای مهر ماه در کل استان یزد قبوض کاغذی حذف می‌شوند.

قبوض کاغذی از ابتدای مهر ماه در کل استان یزد حذف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آرش نواب مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد در نشست خبری به مناسبت هفته مدیریت مصرف اظهار داشت: با توجه به مصرف بالای برق در بخش صنعتی، استان یزد از نظر وزارت نیرو، یک استان صنعتی محسوب می شود.

وی افزود: مجموع مصرف کل صنایع استان یزد ۳۱۵ مگاوات است و به منظور مدیریت ۱۸۹ مگاوات برق، باید بین ساعت‌های ۱۰ تا ۱۶ بتوانیم ۶۰ درصد از مصرف را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه میزان خاموشی برق در استان یزد به ازای هر مشترک در سال معادل ۶۸ دقیقه است، خاطرنشان کرد: این میزان مصرف در میانگین کشوری ۸۸۰ دقیقه ثبت شده و از این لحاظ نیز یزد رتبه نخست کشور را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با اشاره به رتبه نخست در تلفات شبکه برق هم یادآور شد: تلفات برق یزد ۶.۱ درصد است در حالی که میانگین این میزان در کشور ۱۰.۳ درصد اعلام شده است.

نواب در ادامه رصد و کنترل بار مشترکان صنعتی استان، کنترل بار فیدرهای کشاورزی با استفاده از تجهیزات اتوماسیون شده و ارائه برنامه زمان‌بندی روزانه مدیریت بار و اطلاع‌رسانی به مشترکان حساس صنعتی به صورت تماس تلفنی و ارسال پیامک و رصد وضعیت و کنترل بار مشترکین در طرح‌های ذخیره عملیاتی را از جمله اقدامات برای مدیریت بار شبکه توزیع برق استان یزد عنوان کرد.

وی درباره فرآیند مدیریت و کنترل بار صنایع استان یزد در تابستان هم گفت: اعلام کاهش بار به صنایع و کارخانه ها به صورت روزانه و رصد بار فیدرهای مربوط به صنایع مورد نظر به صورت لحظه‌ای توسط مرکز کنترل از اقداماتی است که در این حوزه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با اشاره به حذف قبوض کاغذی در چند شهرستان به هدف حذف سالانه بیش از چهار میلیون قبض صادر شده در استان، گفت: از اول مرداد ماه در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و بهاباد و همچنین از ابتدای مهر ماه در کل استان یزد قبوض کاغذی حذف می‌شوند.

این مسئول درباره ساعات اوج مصرف با بیان اینکه در تابستان ۲ پیک ظهر و شب داریم، خاطرنشان کرد: پیک ظهر از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۶ و پیک شب هم از ساعت ۲۰ الی ۲۴ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر