English

فرماندار بهاباد؛

کارها باید بر مبنای مردم سالاری دینی انجام شود/ پذیرش سفارشات نامتعارف افراد سودجو ممنوع است

فرماندار بهاباد گفت: کارها باید بر مبنای مردم سالاری دینی باشد و در امر مشورت نباید به سفارشات نامتعارف برخی افراد سودجو توجه کرد.

کارها باید بر مبنای مردم سالاری دینی انجام شود/ پذیرش سفارشات نامتعارف افراد سودجو ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد مهدی خانی زاده بهابادی فرماندار بهاباد با تبریک روز شوراها گفت: یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی افراد تعامل، همفکری و مشورت است، دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه دارد.

وی افزود: اسلام به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، برای همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای قائل است، اهمیت و جایگاه و فواید آن را یاد آوری می کند.

وی با بیان اینکه بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی ها در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سایر حوزه ها به غیر از سیاسی از وظایف شوراهاست، گفت: شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

خانی زاده بهابادی با اشاره به اینکه در هر کاری با مردم باید مشورت کرد، افزود: به اهمیت مشورت در اسلام و قرآن سفارش زیادی شده است و همه باید به قانون اساسی پای بندد باشیم و کارها را با مشورت هم انجام دهیم.

فرماندار بهاباد بابیان اینکه کارهایی که انجام می شود بر مبنای مردم سالاری دینی باشد، افزود: هرکسی باید به نظر خود اعتماد کند و به سفارشات نامتعارف برخی افراد سودجو توجه نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر