English

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز؛

عدم تناسب حقوق کارگری با تورم کشور از عمده ترین مشکلات کارگران است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: نداشتن مسکن، عدم امنیت شغلی و تناسب نداشتن حقوق کارگری با تورم از عمده ترین مشکلات کارگران شهرستان مهریز است.

عدم تناسب حقوق کارگری با تورم کشور از عمده ترین مشکلات کارگران است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، امیرعباس دهقانی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: 9 هزار کارگر در واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان اشتغال دارند که 60 درصد آنها را افراد بومی تشکیل می دهد.

وی افزود: جذب کارگران بومی اگر تخصص لازم برای فعالیت در واحدهای تولیدی و صنعتی را داشته باشند جزو اولویت های دولت است.

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به مطالبات کارفرمایان و کارگران با همکاری دستگاه های اجرایی و پیگیری فرمانداری به خوبی انجام می شود و هدف رضایت طرفین است.

این مسئول تصریح کرد: نداشتن مسکن، عدم امنیت شغلی و تناسب نداشتن حقوق کارگری با تورم از عمده ترین مشکلات کارگران شهرستان مهریز است.

دهقانی زاده بیان داشت: تا پایان هفته کار و کارگر 16 برنامه شاخص فرهنگی، هنری و ورزشی برای تجلیل از مقام کارگران و کارفرمایان شهرستان مهریز تدارک دیده شده است.

وی، برگزاری کارگاه آموزشی باهدف افزایش مهارت‌های زندگی برای خانواده‌های کارگران، جشن خانواده بزرگ کارگران مهریز همراه با معرفی کارگران نمونه و تجلیل از کارفرمایان نیکوکار و خانواده معظم شهدای کارگر از مهمترین این برنامه ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر