English

بخشی از هزینه های جشن های نیمه شعبان امسال یزد برای کمک به سیل زدگان ارسال شد

رییس شورای هیات های مذهبی یزد گفت: در نشستی با متولیان جشن های نیمه شعبان مقرر شد با مدیریت هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های غیر ضرور بخشی از هزینه‌ها به مناطق آسیب دیده از سیل‌های اخیر اختصاص داده شود.

بخشی از هزینه های جشن های نیمه شعبان امسال یزد برای کمک به سیل زدگان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  سید علی فقیه زاده رییس شورای هیات های مذهبی استان یزد در شورای هیات مذهبی شهرستان یزد با موضوع جمع آوری کمک برای مناطق سیل زده با تقدیر از هیات های استان که از نخستین روزهای حادثه سیل در جمع آوری کمک برای آسیب دیگان در عرصه حضور پیدا کرده‌اند، افزود: مقدار زیادی کمک‌های غیرنقدی نیز توسط هیات مذهبی استان یزد جمع آوری و به دستگاه‌های متولی جهت ارسال به مناطق آسیب دیده تحویل داده شده است.
وی خاطر نشان کرد: در راستای کمک به هموطنان سیل زده نشست هایی با خیران هیات های استان یزد برگزار و کمک‌های خوبی به صورت نقدی و غیر نقدی جذب شده است.
فقیه زاده اضافه کرد: همچنین در نشستی با متولیان جشن های نیمه شعبان مقرر شد با مدیریت هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های غیر ضرور بخشی از هزینه‌ها به مناطق آسیب دیده از سیل‌های اخیر اختصاص داده شود.
رییس شورای هیات های مذهبی استان با تاکید بر تداوم جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هیات مذهبی افزود: این کمک ها پس از جمع آوری جهت ارسال به مناطق آسیب دیده در اختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر