English

مواد غذایی و پوشاک، نیاز اولیه سیل زدگان است

مواد غذایی و پوشاک نیاز اولیه سیل زدگان است و تا کنون کمک های مردمی زیادی از طرف کمیته امداد امام خمینی یزد به مناطق سیل زده ارسال شده است.

مواد غذایی و پوشاک، نیاز اولیه سیل زدگان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند به اهدای کمک‌های خود به سیل‌زدگان ادامه دهند، مواد غذایی و پوشاک نیاز اولیه سیل زدگان است.

کمک های غیر نقدی شامل 11 هزار تخته پتو، 23 تن آرد، پنج‌تن برنج و مقادیر متنوعی نان خشک، آب ‌معدنی، ماکارونی، کنسرو، تن ماهی، لوازم بهداشتی، شیر خشک، حلوا ارده، قند، حبوبات، رب گوجه و روغن در قالب یک دستگاه تریلر و هفت کامیون از طرف کمیته امداد امام خمینی استان یزد به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

پایگاه اصلی کمیته امداد واقع در میدان امام حسین (ع) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هدایای مردمی برای کمک به سیل‌زدگان است.

کد دستوری#99*8877*تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه و همچنین شماره کارت مجازی 6037991899911931 نزد بانک ملی به شماره‌حساب 0105087540008 برای کمک غیرحضوری به سیل‌زدگان در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است: یزد برای کمک به سیل زدگان، ماشین آلات، تجهیزات، اقلام ضروری و کمک های مردمی را به خوزستان و لرستان اعزام کرده و می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر