English

امام جمعه ابرکوه؛

بعد از حادثه ۱۹دی قیام مردم یزد در دهم فروردین منجر به پیروزی انقلاب شد

امام جمعه موقت ابرکوه گفت: به دنبال حادثه 19دی مردم قم و تبریز، قیام مردم یزد در دهم فروردین 57 به رهبری آیت‌الله شهید صدوقی شکل گرفت و تا اینکه این مبارزات، منجر به پیروزی انقلاب در22 بهمن 1357 شد.

بعد از حادثه 19دی قیام مردم یزد در دهم فروردین منجر به پیروزی انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت‌الاسلام عباس حمیدی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی برای سرنگونی نظام از هیچ کوششی دریغ نکردند، با این وجود ملت باگذشت 40 سال از عمر بابرکت انقلاب سختی‌ها را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: به فضل خداوند هم با اتحاد، همدلی مسئولان و مردم همچون گذشته تلاش خواهیم کرد تا ان شاء الله به اقتصاد شکوفا برسیم.

امام‌جمعه موقت ابرکوه تصریح کرد: برای رسیدن به اقتصاد شکوفا و پایدار باید با مجاهدت در راه خدا تلاش کنیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

حمیدی فر با اشاره به اقدام غیرقانونی آمریکا در مورد جولان سوریه تأکید کرد: آن‌ها در پروژه داعش شکست خوردند و می‌خواهند با اجرای این طرح برای تقویت رژیم صهیونیستی، دنبال ثبات پایدار منطقه برای اسرائیل غاصب باشند که با هوشیاری ملت‌های منطقه به شکست منجر شد.

امام‌جمعه موقت ابرکوه همچنین با گرامیداشت سالروز قیام مردم یزد در دهم فروردین 57 تصریح کرد: به دنبال حادثه 19دی مردم قم و تبریز ، قیام مردم یزد به رهبری آیت‌الله شهید صدوقی شکل گرفت و تا اینکه این مبارزات ، منجر به پیروزی انقلاب در22 بهمن 1357 شد.

وی با اشاره به تبعات خشکسالی خاطرنشان کرد: الحمدالله نزول و رحمت الهی در چند روز گذشته نازل شد، اما در پی بارش‌های اخیر در استان گلستان و شیراز هم سیلاب جاری شد و این موضوع نتیجه و عملکرد ما در تخریب طبیعت و ضعف مدیریت در کلان‌شهرهاست و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان مردم هم با کمک‌های خود خوب همکاری و همدردی کردند.

امام‌جمعه موقت ابرکوه همچنین به مناسبت فرارسیدن سالروز 12 فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: تحقق مردم‌سالاری دینی این روز اتفاق افتاد و مردم به جمهوری اسلامی که مدل حکومت دینی در جهان است رأی مثبت دادند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری شد امروز برای جهان الگوست و دشمنان برای این موضوع تمام تلاششان را برای نابودی آن به کار گرفتند که به فضل خدا تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر