English

اگر مطالبات مکرر پیگیری شود خروجی مثبتی دارد

نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جمع بندی مسائل، مشکلات و مطالبات مردم و ارائه آن به مسئولان و پیگیری آن اگر به صورت مکرر انجام شود خروجی مثبتی به همراه دارد.

اگر مطالبات مکرر پیگیری شود خروجی مثبتی دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  محمدرضا صباغیان شامگاه جمعه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی دهستان تنگچنار مهریز افزود: منشاء بسیاری از مشکلات در جامعه به خاطر نظارت نداشتن بر امور توسط نمایندگان است.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تصویب قوانین مناسب و مورد نیاز کشور و مردم بر اساس شرایط روز اقدام کنند و سپس کار نظارت با جدیت بیشتر اعمال شود مشکلی نخواهیم داشت.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس در ادامه به کارکرد و نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در بررسی نیازهای مردم و انعکاس آن به مسئولان تاکید کرد.
صباغیان بیان داشت: جمع بندی مسائل، مشکلات و مطالبات مردم و ارائه آن به مسئولان و پیگیری آن اگر به صورت مکرر انجام شود خروجی مثبتی به همراه دارد.
وی همچنین قول داد، مسائل و نیازهای مردم روستاهای تنگچنار را به اطلاع مسئولان استان یزد برساند و بخشی از آن را در تهران پیگیری کند .
در این جلسه حاضران پیگیری ساخت بلوار مهریز به تنگچنار، ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی، ارائه تسهیلات به کشاورزان، پیگیری طرح های اشتغال زایی و تامین کمبود آب شرب را خواستار شدند.
دهستان تنگچنار با 12 روستا در 30 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر