English

حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش؛

دیدار رییس جمهور سوریه با رهبر انقلاب نشان از شکست محور شرارت در منطقه است

عضو موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی قم در مسجد مهدیه مهریز گفت: اگر شاهد سفر رئیس‌جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری هستیم به خاطر مقاومت و تقویت این جبهه و شکست محور شرارت در منطقه است.

دیدار رییس جمهور سوریه با رهبر انقلاب نشان از شکست محور شرارت در منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش عضو موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی قم در مسجد مهدیه مهریز با اشاره به اینکه ایران با 14 کشور مرز مشترک دارد، یکی از مهم‌ترین آن‌ها را عراق ذکر کرد و افزود: باید با برقراری روابط تجاری نسبت به فروش کالا و رونق اقتصادی با کشورهای همسایه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: دولت آمریکا و اروپایی‌ها به دشمنی خود علیه انقلاب اسلامی با افزایش تحریم و تهدیدها ادامه می‌دهند و داشتن ارتباط با همسایگان و عراق به نفع طرفین است و ضرورت هم دارد.

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن، دیگر دستاورد مهم سفر رئیس‌جمهوری ایران به عراق را حذف روادید برای رفت‌وآمد مردم و تجار 2 کشور ذکر کرد و آن را گامی بسیار مهم و موردنیاز در شرایط کنونی کشور برشمرد.

روان‌بخش، عزت و سربلندی کشور را مدیون درایت و تصمیم‌های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم و مسئولان ذکر کرد و گفت: راه اقتدار تنها در ایستادگی مردم و پافشاری بر اصول و ارزش‌های انقلاب است.

وی بیان داشت: اگر شاهد حضور رئیس‌جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری هستیم به خاطر مقاومت و تقویت این جبهه و شکست محور شرارت در منطقه است.

عضو هیات علمی موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم به توطئه‌های فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان اشاره کرد و راه برون‌رفت از آن را توجه به مبانی دینی، روحیه انقلابی ولایتمداری دانست.

روان‌بخش به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب پرداخت و یادآور شد: راه تحقق این گفتمان تا رسیدن به تمدن اسلامی بر محور مقاومت، روحیه انقلابی و بهره‌گیری از جوانان تکیه دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر