English

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد خبر داد؛

شناسایی ظرفیت های استاندارد در شهرستان های استان یزد

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: معتقدیم در شهرستان های استان یزد جاهای خالی برای توسعه دامنه استاندارد به وفور یافت می شود که متولیان استاندارد یزد با بازدیدهایی که در مناطق دارند از نزدیک ظرفیت های شهرستان را احصاء و موارد استخراج شده را در برنامه ریزی های سالانه خود جای می دهند.

شناسایی ظرفیت های استاندارد در شهرستان های استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی مدیر کل اداره استاندارد استان یزد افزود: این سفرها با هدف ادای احترام به مقام شامخ شهیدان دیدار با خانواده محترم شهدا دیدار با امام جمعه شهرستان بازدید از واحد های تولیدی و خدماتی و شرکت در کارگروه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت  کالا و خدمات در راستای استاندارد سازی و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و دیگر موضوعات مرتبط، به سرپرستی مدیر کل استاندارد استان یزد انجام می شود.

وی ادامه داد: معتقدیم در شهرستان های استان یزد جاهای خالی برای توسعه دامنه استاندارد به وفور یافت می شود که متولیان استاندارد یزد با بازدیدهایی که در مناطق دارند از نزدیک ظرفیت های شهرستان را احصاء و موارد استخراج شده را در برنامه ریزی های سالانه خود جای می دهند.

این مقام مسئول در خصوص جزئیات کارگروه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت  کالا و خدمات خاطر نشان ساخت: در مرکز هر شهرستان، این کارگروه متشکل از دوایر دولتی و غیر دولتی، نهاد های عمومی غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد مرتبط با مقوله های کیفیت و استاندارد، به ریاست فرماندار و حضور مدیر کل اداره استاندارد استان ویا جانشین وی تشکیل می گردد.

دبیر کارگروه حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: در جلسات کارگروه پس از استماع پیشنهاد ها و نظرهای حاضرین از طریق اجماع عمومی، موارد مهم و قابل اجراء از طریق صورت جلسه مصوب و پس از توشیح فرماندار شهرستان جهت تصویب نهایی در دستور کارنشست اصلی کارگروه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت  کالا و خدمات استان قرار می گیرد.

ماجدی اردکانی در پایان گفت: طبق برنامه پیش رو در دور جدید سفرهای شهرستانی تمامی 10 شهرستان استان یزد در دستور کار هستند که در رویکرد جدید، مقرر است تا نکات عمومی قانون جدید تقویت و توسعه نظام استاندارد به اطلاع مردم برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر