English

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد؛

کارگاه شعرسرایی خلاق در کانون پرورش فکری مهریز

کارگاه شعرسرایی خلاق با حضور مسئولان و هنرمندان مهریز و مدیر کا کانون پرورش فکری استان یزد به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

کارگاه شعرسرایی خلاق در  کانون پرورش فکری مهریز

به گزارش خبرگزاری موج یزد، این کارگاه به همت مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مهریز و با حضور  سیدحسین پیغمبری  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیدمحمد رستگاری فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان و هنرمندان مهریز برگزار شد.

در این کارگاه  شعرسرایی خلاق سیده خدیجه طباطبایی مربی آفرینش‌های ادبی مهریز، ابتدا به معرفی شعر پرداخت و از مسئولان خواست که به مشاعره  بپردازند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی مسئولان با اصول اولیه شعر و زیبایی ‎‎ های درون مایه شعر عنوان کرد.

طباطبایی سپس آرایه ادبی تشبیه و استعاره را با موضوع مادر تشریح کرد و از دیگر مباحث این کارگاه، آموزش اصول اولیه وزن شعر بود.

در ادامه همه  اعضای شرکت کننده در این برنامه به شعرسرایی و نوشتن جمله  ادبی با موضوع مادر پرداختند.

شعرخوانی ریحانه زارع بیدکی و مهرانه زارع بیدکی از اعضای فعال و ادبی مرکز مهریز، شعرخوانی سید حسین حسینی دانشجوی دامپزشکی و از اعضای ارشد،  تقدیر از اعضا و نیز اهدای لوح سپاس به سید محمد رستگاری فرماندار مهریز از سوی سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری استان به خاطر همراهی و مساعدت ‎‎ ها و نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان مهریزی از برنامه های آن بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر