English

مدیرکل استاندارد یزد:

یزد فضای امن و آرامی از نظر استاندارد دارد

مدیرکل استاندارد یزد گفت:قانون مندی، تقید، تدین و پایبندی های مذهبی مردمان این منطقه با وجدان کاری و قانون مداری متولیان استاندارد یزد همراه شده و فضای امن و آرامی از نظر استاندارد را در این استان بوجود آورده است.

یزد فضای امن و آرامی از نظر استاندارد دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدحسین ماجدی اردکانی مدیر کل استاندارد یزد در مراسمی به مناسبت روز مهندس اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل اولیه داده های آماری حاصل از پرسش نامه های 16 سئوالی این طرح ،میزان آشنایی پاسخ دهندگان با فعالیت های جاری سازمان ملی استاندارد ایران در استان یزد، در مقایسه با سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.

وی افزود: همان گونه که در اطلاع رسانی های قبل نیز عنوان شده بود، این طرح از 2سال گذشته آغاز و در واقع ادامه فعالیت های سال 95 با شاخص عملکردی سنجش میزان رشد اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد می باشد.

مدیرکل استاندارد یزد تصریح کرد: این طرح کشوری بوده و بدون آگاهی قبلی پاسخ دهندگان و به صورت تصادفی، در تمامی استان های کشور و در تاریخ هایی که توسط معاونت تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران مشخص شده بود انجام شد که در استان یزد نیز در زمان مقرر و به تبع دیگر استان ها به نحو شایسته انجام شد.

ماجدی اردکانی ادامه داد: رشد 23 درصدی میزان آشنایی پاسخ دهندگان با فعالیت های جاری سازمان ملی استاندارد ایران را ،موفقیتی خوب برای اداره کل و استان می دانیم.

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در استان یزد تاکید کرد: قانون مندی، تقید، تدین و پایبندی های مذهبی مردمان این منطقه با وجدان کاری و قانون مداری متولیان استاندارد یزد همراه شده و فضای امن و آرام  یزد از نظر استاندارد را بوجود آورده است.

استان یزد به عنوان چهارمین استان توسعه یافته صنعتی دارای حدود سه هزار و 400 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی است و یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که شامل 85 درصد جمعیت شهری و 15درصد روستایی است.

هم اکنون بیش از 800 نوع کالا در واحدهای صنعتی استان یزد تولید می شود که 407 قلم آن به 93 کشور دنیا صادر می شود.

سازمان ملی استاندارد تاکنون در کشور حدود 28 هزار پروانه کاربرد علامت استاندارد برای 22 هزار واحد صنعتی زیرپوشش و در قالب هزار قلم کالا صادر کرد، این میزان شامل کمتر از 25 درصد واحدهای صنعتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی