English

مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه یزد:

بنیان دانشگاه یزد بر اساس بزرگ منشی و وسعت نظر استوار شده است

مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه یزد گفت: بنیان دانشگاه یزد بر اساس بزرگ منشی و وسعت نظر استوار شده و این نگاه باز و گسترده حتی در سبک معماری و فضای فیزیکی دانشگاه نیز متجلی است.

بنیان دانشگاه یزد بر اساس بزرگ منشی و وسعت نظر استوار شده است

 به گزارش خبرگزاری موج یزد،  محمدصالح اولیاء رییس دانشگاه یزد در این نشست با قدردانی از تمامی عوامل برگزارکننده مراسم سی‌امین سال تاسیس دانشگاه یزد گفت: خوشبختانه این مسیر دشوار با تدبیر، مدیریت، صبر، برنامه‌ریزی و تعامل خوب بین واحدها به نتیجه مطلوب رسید و بازخوردهای پس از آن بسیار رضایت بخش بود.

علی‌اصغر علمدار یزدی مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه یزد نیز طی سخنان کوتاهی با قدردانی از عوامل برگزارکننده مراسم سی‌امین سال تاسیس دانشگاه گفت: بنیان دانشگاه یزد بر اساس بزرگ منشی و وسعت نظر استوار شده و این نگاه باز و گسترده حتی در سبک معماری و فضای فیزیکی دانشگاه نیز متجلی است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دانشگاهیان در هر دوره، پاسداری و حراست از این ویژگی خاص و کم نظیر است خاطرنشان کرد: نقش مسئولان ارشد دانشگاه نیز فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت حداکثری و بهره مندی از خردجمعی برای پیشبرد اهداف متعالی این مجموعه عظیم و پویاست.

وی با قدردانی از چاپ کتاب تاریخچه دانشگاه یزد تاکید کرد: برای گردآوری اسناد و مدارک تاریخی دانشگاه کار بزرگ و بی نظیری انجام گرفته است اما همانگونه که ریاست دانشگاه در پیشگفتار این کتاب هم اشاره کرده اند، در ویرایش دوم این کتاب باید تمامی کاستی های آن شناسایی و مرتفع شود بنابراین هم اکنون بهترین زمان برای دریافت دیدگاه های کسانی است که این کتاب را ملاحظه کرده و احیانا نقطه نظر خاصی در جهت تقویت و بهبود آن دارند.

مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، پیشنهاد کرد: هرچه زودتر، گروهی از صاحب نظران برای بازبینی و رفع اشکالات کتاب تشکیل شود و در سریعترین زمان ممکن، چاپ دوم کتاب با کمترین اشکال به چاپ برسد و در سطح موسسات آموزش عالی کشور، مراکز اسناد و کتابخانه‌های کشور توزیع شود.

در پایان رییس دانشگاه با اهدای لوح سپاس، از دبیر و اعضای ستاد گرامیداشت سی‌امین سال تاسیس دانشگاه تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر