English

استاندار یزد؛

یزد نماد بارز توسعه یافتگی با مشارکت مراکز دانشگاهی است

استاندار یزد در مراسم سی سالگی تاسیس دانشگاه یزد بیان داشت: استان یزد نماد بارز توسعه یافتگی با مشارکت مراکز دانشگاهی است.

یزد نماد بارز توسعه یافتگی با مشارکت مراکز دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در مراسم بزرگداشت سی سالگی دانشگاه یزد که با حضور وزیر علوم برگزار شد، این مراسم را تبلور توسعه یافتگی استان یزد به مدد تأسیس دانشگاه یزد دانست و اظهار کرد: اگر بخواهیم نقش دانشگاه در توسعه کشور را بررسی کنیم، بی شک استان یزد نماد بارز توسعه یافتگی با مشارکت مراکز دانشگاهی است.

وی افزود: دانشگاه یکی از مکان‌هایی است که رقابت سالم بین شهرستان‌های استان یزد برای توسعه بیش از پیش را ایجاد کرده است.

استاندار یزد در ادامه توسعه مراکز دانشگاهی را یکی از مهمترین مطالبات مردمی دانست و بیان کرد: امیدواریم در شرایط فعلی کشور که روند توسعه با سرعت زیاد در دستور کار قرار گرفته، بتوانیم با مشارکت مطلوب دانشگاهیان راهکارهای مناسب برای پیشرفت بیش از پیش استان یزد و کشور ایجاد و اجرایی کنیم.

طالبی تعدد بالای مراکز آموزش عالی را یکی از دغدغه‌های جدی در استان یزد عنوان و بیان کرد: ساماندهی مراکز آموزش عالی به منظور تقویت این مهم از جمله مطالبات استان یزد از وزارت علوم است.

وی در پایان تعامل مدیران محلی را از جمله نقاط قوت استان یزد در راستای توسعه فضای دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: یزد از جمله استان های شاخص کشور در حوزه آموزش عالی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر