English

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

نیروهای مسلح کشور در سایه همدلی در وزارت دفاع، در قدرت جهانی مطرح شده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشور در سایه همدلی که در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وجود دارد، در قدرت جهانی مطرح شده است.

نیروهای مسلح کشور در سایه همدلی در وزارت دفاع، در قدرت جهانی مطرح شده است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار " فتح‌الله جمیری " صبح امروز در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: افتخار بزرگی که امروزه نیروهای مسلح از آن برخوردار هستند، این است که خوشبختانه در سایه زحماتی که در نیروهای مسلح و همچنین هدایت‌های مقام معظم رهبری در این راستا صورت گرفته در برنامه چشم‌انداز جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه امروزه نیروهای مسلح کشور در سایه همدلی که در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وجود دارد، در قدرت جهانی مطرح شده است، افزود: خوشبختانه رده‌های مختلفی ازجمله ارتش، نیروی انتظامی و سپاه در استان یزد وجود دارند که همه آن‌ها در دوران دفاع مقدس نقش بسیار بزرگی داشته‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: استان یزد نزدیک به چهار هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده که این تعداد نسبت به جمعیتی که در استان متمرکز هستند، در رده بالای کشور قرار گرفته است.

جمیری با اشاره به اینکه در استان یزد نزدیک به ۱۰ هزار جانباز و هزار آزاده دفاع مقدس وجود دارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز نیروهای مسلح استان این است که تمام آزادگان این استان جانباز هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه از ویژگی‌های یگان رزم استان این است که در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ خطی به یزدی‌ها داده نشده، مگر اینکه از آن خط دفاع کرده‌اند و هیچ عقب‌نشینی را در طول این هشت‌ساله نداشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر