English

معاون ورزشی استان یزد مطرح کرد؛

سهم ۵۳ میلیاردی باشگاه‌های ورزشی از گردش مالی استان

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به ماندگار شدن باشگاه‌های ورزشی استان در سال‌های اخیر، رویکرد سال آینده ورزش استان را توجه ویژه به بحث باشگاه‌‌داری ذکر کرد.

سهم 53 میلیاردی باشگاه‌های ورزشی از گردش مالی استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، " سید احمد هاشمی" در نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان با  اهالی رسانه به مناسبت ایام الله دهه فجر ، برخی از افتخارات ورزشی استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال برای اولین بار ورزش یزد در مسابقات آسیایی جاکاراتا 10 ورزشکار داشت که جای بسی امیدواری  است.

وی همچنین از کسب رتبه ششم کشوری توسط استان یزد در رقابت‌های المپیاد استعدادهای کشور خبر داد و گفت: 50 ورزشکار برتر استان یزد در این رقابت‌ها که در 75 رشته ورزشی آقایان و بانوان برگزار شد، به عنوان استعدادهای برتر جهت آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های المپیک انتخاب شدند.

هاشمی یکی از افتخارات ورزش استان به ویژه طی سال‌های اخیر را ماندگار شدن باشگاه‌های ورزشی استان برخلاف گذشته که پس از چند سال فعالیت تعطیل می‌شدند، ذکر کرد و افزود: در حال حاضر استان یزد دارای 705 باشگاه است که قریب 10 درصد از مردم استان در آنها فعالیت دارند، ضمن این که این باشگاه‌ها 3720 نفر را به طور مستقیم شاغل کرده و با سهم 14 درصدی از سرانه ورزشی استان، 53 میلیارد تومان از گردش مالی استان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان این که رویکرد سال آینده ورزش استان توجه ویژه به بحث باشگاه‌‌داری است، در مورد ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در بخش ورزش نیز گفت: برای ایام الله دهه فجر 700 مسابقه در قالب 450 برنامه ورزشی در استان برنامه‌ریزی شده است.

هاشمی با اشاره به این که خوشبختانه استان یزد طی دو سال گذشته به عنوان استان اول کشور در همگانی‌کردن ورزش معرفی شده است، از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در تمام شهرستان‌های استان به مناسبت ایام الله دهه فجر با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

وی از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر به برگزاری سه جشنواره بازی‌های بومی و محلی و نیز تجلیل از 40 ورزشکار، پیشکسوت، هیات ورزشی برتر و خانواده شهدای ورزشکار یزد در روز 25 بهمن‌ماه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر