English

۳ طرح در حوزه گردشگری همزمان با دهه فجر در شهرستان مهریز افتتاح می شود

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز از افتتاح سه طرح در حوزه گردشگری در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

3 طرح در حوزه گردشگری همزمان با دهه فجر در شهرستان مهریز افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، "الهام جلوداری" با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در شهرستان مهریز به برکت انقلاب در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی رویدادهای بسیار خوبی را شاهد بوده ایم که این اقدامات حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان را به دنبال داشته است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز از افتتاح سه طرح عمرانی در حوزه گردشگری در شهرستان مهریز به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و گفت: بازارچه صنایع دستی با مشارکت میراث فرهنگی و شهرداری مهریز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

جلوداری افزود: مراکز اقامتی هفت شهر و باغ آهو در سریزد با مشارکت بخش خصوصی نیز از دیگر پروژه‌ های قابل افتتاح در این شهرستان است.

وی در پایان عنوان کرد: برنامه های فرهنگی تدوین شده در دهه فجر امسال گامی در مسیر اعتلای فرهنگی شهرستان توسعه محور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز و فرصت های شغلی برای تمام اقشار مردم به ویژه سرپرستان خانوار ایجاد می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر