English

یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه و فرماندار بافق برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از شروع ساخت آموزشگاه خیری در محله فخریه بازیر بنای هشت هزار متر مربع خبر داد.

یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه و فرماندار بافق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، معاون سوادآموزی اداره کل، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه " محمدرضا قاسم زاده "  مدیر آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در ماه های گذشته، از شروع ساخت آموزشگاه خیری به صورت مدیریت پیمان توسط شرکت توان دیزل سازگار در محله فخریه و تهیه نقشه های کلی و معماری مجتمع آموزشی تربیتی بازیربنای حدود هشت هزار متر مربع و تکمیل این پروژه توسط شرکت شهداب خبر داد.

فرماندار بافق نیز در ادامه با اعلام اینکه طی چند سال اخیر چندین آموزشگاه خیری در شهرستان ساخته شده است و دانش آموزان بافقی مشغول به تحصیل در این آموزشگاه ها می باشند ، خاطرنشان کرد : شش پروژه خیری دیگر در حوزه آموزش و پرورش در حال ساخت و تکمیل می باشد.

" محمد زاده رحمانی " افزود: شهرستان بافق در چند سال اخیر بالاترین تعداد مدارس خیری در حال ساخت را در سطح شهرستانهای استان داراست.

" امین الرعایا " معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد ضمن ارائه آماری از نرخ بیسوادی در استان ، شهرستان بافق را جزء شهرهای برتر در حوزه سوادآموزی دانست . وی ابراز امیدواری کرد با تحت پوشش قرارگرفتن تمامی افراد جامع هدف ، شاهد برپایی جشن ریشه کنی بیسوادی در شهرستان بافق باشیم .

در پایان " حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی "  امام جمعه بافق پیرامون چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مطالبی بیان داشت و نهضت سوادآموزی را یکی از نهادهای مهم انقلاب دانست که در جهت باسواد کردن افراد بیسواد گامهای موثر و مهمی برداشته است .

همچنین در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از طرف استاندار یزد به پاس تلاش های صورت گرفته در جهت تحقق انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان از زاده رحمانی رئیس شورای آموزش و پرورش بافق تجلیل به عمل آمد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر